About Me

My photo
i was born in tacoma, washington and was raised in honolulu, hawaii and moved to california in 2007. i love to talk and enjoy writing a lot. since 8th grade ive been in honors english and im going into AP classes this year. i am going to be a junior in high school and enjoy every second of my life!!! i enjoy having friends and im pretty chill with everyone...yet people still dont like me and feel intimedated. im tired of trying, and i just want to have fun and enjoy who i am. so peace :)

Friday, July 2, 2010

An Ex Crush

私が愛にある世界に2人が公式にそこにある。 1つは他はメキシコであるが、フィリピンである。 けれどもそれらは両方類似している。 フィリピン人はnorwen名前を挙げられる。 私はnorwenすべて好み、が、彼は鍋をたいそう煙らし、学校でそれをよくしない。 メキシコ人は一方では彼の学校の仕事のかなりよく、よりよい等級を得るようである。 しかし持っている大きい耳をnorwen間、彼に大きい鼻がある。 私はそれら両方が完全なぜであることができなかったか意味するか。 しかし私は知らない。 他の人の記号名は攻撃者である。 私は実際に彼をたくさん好む。 彼はそこに私は誰かが話すことを必要とし、それのための彼を認める時に常にだった。 彼は私に素晴らしくなく常に、決して私判断されなかった。 彼は甘く、親切であり、私は彼のための彼を常に愛する、または私はことを私が考えるatleast。 しかし私は彼がまだ彼の元ガールフレンドを乗り越えてしまわなかったこと、そして実際に傷ことがわかっている。 しかしオハイオ州の井戸。 私がもうしてもいい多くがない。 時間だけ告げることができる。

2 comments:

  1. my japanese sucks but it was worth practicing i guess...

    ReplyDelete
  2. Your japanese appears fine to me, but then again, I have no idea how to read it.

    ReplyDelete