About Me

My photo
i was born in tacoma, washington and was raised in honolulu, hawaii and moved to california in 2007. i love to talk and enjoy writing a lot. since 8th grade ive been in honors english and im going into AP classes this year. i am going to be a junior in high school and enjoy every second of my life!!! i enjoy having friends and im pretty chill with everyone...yet people still dont like me and feel intimedated. im tired of trying, and i just want to have fun and enjoy who i am. so peace :)

Friday, July 2, 2010

A Quick Blog

こんにちは私の名前はpuaであり、私はホノルル、ハワイで生まれた。 私は多くの本を読み、映画を見ることを楽しむことを愛する。 私はまた叙情詩をたくさん歌い、書くことを愛する。 私はその友人のために現在スクリーンの演劇に生命を遠くに書いている。 私はカリフォルニアに今住んでいるが、まだハワイを逃す。 ここに私の伯母さんおよび叔父さんだけある。 私は実際に私の旧友をしかし逃す。 私は私がそれらをより頻繁に見ることができるが、平らな料金が価格でまだ高いことを望む。 とにかく井戸はこれ夕方の私のブログである。 そして私はそれを読むことを楽しんだことを望む。

1 comment: